Regulamin Kielsport.pl

Sklep internetowy firmy Global Net mieszczący się w Kielcach przy ul.Zagnańskiej 84 B działający pod adresem www.kielsport.pl  prowadzi sprzedaż wysyłkową.

 

Klient wybiera towar z oferty prezentowanej na stronie internetowej www.kielsport.pl i składa zamówienie e-mailem, ewentualnie telefonicznie lub faksem. Oferta ma charakter wiążący przez okres jej prezentacji na wyżej wymienionej stronie i do czasu wyczerpania zapasu danego tytułu w magazynie.

Cena wyświetlana przy tytule nie obejmuje opłaty za dostawę. Koszt dostawy zostanie dołączony do wartości zakupionego towaru. Zatem na ostateczny koszt zamówienia składają się cena towaru i cena przesyłki.

W przypadku braku potwierdzenia zamówienia ze strony firmy Global Net w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: biuro@kielsport.pl

 

Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością ich otrzymywania do momentu wyczerpania zapasów w magazynie.

O braku w magazynie jakiegokolwiek zamówionego tytułu powiadamiamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

W przypadku, gdy zamówienie obejmuje kilka pozycji i wystąpią trudności z uzyskaniem wszystkich zamówionych artykułów, w celu zminimalizowania kosztów dostawy zamówienie realizowane będzie w dłuższym czasie (tylko opłata jednorazowa). Jednak na życzenie Klienta Global Net może podzielić zamówienie na kilka partii, każdorazowo pobierając od niego koszty przesyłki.

Zamówienie zostanie zrealizowane, jeżeli będzie zawierało adres i telefon odbiorcy oraz adres jego poczty elektronicznej.

Sklep Global Net oferuje trzy formy płatności:

za pobraniem – za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze kurierowi lub w urzędzie pocztowym.

przelewem – przesyłka zostanie wysłana po wpływie pieniędzy na rachunek bankowy Global Net (zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu).

W przypadku szkół, przedszkoli, itp. wystawiamy faktury z 14-dniowym terminem płatności.

Numer Rachunku bankowego:

PKO BP

69 1020 3017 0000 2302 0412 3725

Koszt i czas dostawy przesyłki:

Firma kurierska od 2 do 3 dni

Koszt dostawy 20 zł

Przy zamówieniu powyżej 500 zł wysyłka gratis

Każdy Klient otrzymuje na dowód zakupu towaru paragon lub fakturę VAT. Jeśli faktura VAT ma być wystawiona na firmę, należy podać dane oraz NIP firmy. Dokonując zakupu na fakturę VAT Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury VAT bez podpisu.

Kielsport.pl realizuje wysyłkę poza granicę Polski. Koszt zamówienia zostaje powiększony o opłatę dostawcy usługi wysyłki, której wysokość ustalana jest z Klientem indywidualnie drogą mailową.

 

Złożone zamówienie może być anulowane tylko drogą telefoniczną. Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane.

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Klient może odstąpić od umowy w terminie 10 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie zwrócić zakupiony towar. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie został w żaden sposób zniszczony lub – w przypadku nagrań audialnych i wizualnych oraz programów komputerowych – nie zostało usunięte oryginalne opakowanie towaru. Razem z nieuszkodzonym towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub kserokopię otrzymanej faktury. Jeśli została wystawiona faktura VAT, Wydawnictwo wystawi wystawi fakturę korygującą do wspomnianej faktury i wyśle do podpisu Klientowi. Wydawnictwo po otrzymaniu podpisanej faktury korygującej przez Klienta gwarantuje zwrot ceny towaru. Pieniądze zostaną wysłane przelewem na wskazane przez Klienta konto bankowe. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi. Klient płaci również za odesłanie towaru i faktury korygującej.

W przypadku reklamacji prosimy o niezwłoczne przesłanie Pocztą Polską lub kurierem wadliwego towaru do siedziby Kielsport. Nie przyjmujemy jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz z opisem przyczyny zwrotu. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie taka możliwość. Za towar wadliwy uznaje się towar, która posiada wady techniczne (np. niezadrukowane strony).

Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych harmonia.edu.pl wyłącznie w celu realizacji zamówień, informowania newsletterem o nowych pozycjach, konkursach, promocjach i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.

Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:

Kielsport

25-528 Kielce

Ul. Zagnańska 84 B

Tel. 513-311-133

 

Godz otwarcia:

Poniedziałek – Piątek 8:00-16:00

Soboty 9:00-14:00